Rugpijn - wat kan ik er zelf aan doen?

Steeds vaker krijg ik mensen met rug- of nekklachten in de praktijk. Zij voelen zich door mijn massages geholpen, maar het ontspannende effect houdt soms tijdelijk aan. 

Wat ik meestal zie, is dat de meeste klachten voortkomen uit een verkeerde houding. Soms ook nog ondersteund door een onjuiste manier van ademhalen. Zo'n houding is er door de jaren heen ingeslopen. Of je nou met je schouders in je nek achter de pc zit, of je moet juist lang staan. Of je hebt gewoon een druk bestaan, waardoor je veel op je schouders hebt. Of je loopt simpelweg met een holle rug.

Hoe fijn is het dan als je zelf een beetje controle kan krijgen over je houding, zodat die pijntjes stilaan minder worden?

Daarom heb ik yogalessen bedacht die speciaal gericht zijn op de beweeglijkheid van de rug en een juiste manier van ademhalen. 

In 5 lessen van 45 minuten bied ik je een uitgekiend programma aan waarmee jij effectief aan de slag kan om rugpijn te verminderen.

Het zijn individuele lessen, want geen mens is gelijk en geen mens ervaart zijn of haar pijn op dezelfde manier. 

Wat krijg je in deze 5 weken?

* Gratis intake gesprek;
* 5 op maat gesneden yogalessen - speciaal voor jouw rug - van 3 kwartier;
* Uitgekiende ademhalingstechnieken waardoor je beter in je vel zit.
* tal van tips om direct in je dagelijks leven toe te passen
* Handout van alle oefeningen

De investering in jezelf bedraagt slechts 5 x 32,50 = 162,50